THEME BY BAUDELAIRED
♢♢♢
Hello I'm Xena I'm 17.
out of

Instagram

2 months ago on 07/14/14

Day 04 (050414) @ England: Cauldwell Mills, Chatsworth, Morrison’s 

The first thing we saw was the souvenir shop, ironic I know, nevertheless, we headed inside and bought things… 

image

image

…like the tweezers with a small flashlight in the middle, a flower ring, and a grumpy!

image

image

image

image

Entering the mill

image

So there was this map, and it has different numbered stations that will explain everything about what goes on inside the Caudwell’s Mill!

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

At the end, there was another shop but this time it sells the flour that the mill produces. We couldn’t leave the place without buying a couple of course!

image

image

image

image

image

image

I ordered this latte ‘cause I thought I had enough of tea and I thought it would taste good (good as in not too bitter for a 17-year-old non-coffee-drinker) but it turns out it was too bitter for my liking and it seems like it would be something adults would think as a good latte I guess… I gulped the whole thing down ‘cause auntie told me I better finish it since it wasn’t a cheap one.

image

View outside the cafe

image

There were also other shops outside that sell different things as well…

image

image

image

image

image

image

image

Then passed by Chatsworth! I don’t have pictures though ‘cause I took a video :)) But there were lots of cars as in lots they were covering the whole… parking lot? Like, when we passed by there was a whole field full of cars…

image

image


2 months ago on 07/14/14

Day 03 (050314) @ England: Haircut 

imageNothing really special today, but since I’m in England everything seems so special lol even visits to the salon! I learned that in here, you can’t just barge in and go in the queue to get your hair done, you have to place an appointment beforehand. Whew, everything in here seems so organized and well-prepared O____O So we went to Laura Fisher which was a less than 10-minute walk from the house.

image

While my aunt was getting her hair done she told me to go outside, look around and take photos if I want, which I did

image

image

image

image

image

image

image

image

image

My aunt scheduled me for a visit the next week because apparently she’s not a fan of my dip-dye and long hair. :——-( I can’t say no though, because who wouldn’t want their hair be done some place new? Hehehehe


2 months ago on 07/6/14
Carparka (by Xena R)#topshop #parka #forever21 #idk

Carparka (by Xena R)

#topshop #parka #forever21 #idk


4 months ago on 06/1/14

Day II @ England (May 2, 2014) 

image

image

We walked these lovely company first thing in the morning…

image

image

image

image

image

image

image

This day, we went to visit my cousin at his flat in Sheffield. Also we went to the German Market nearby, about a 10-minute walk.

image

Bought Russian Dolls and this notebook. Roamed around…

image

image

We haven’t shopped for clothes yet so I wore my auntie’s pants… a little baggy, obviously. Lol

Almost bought these hahaha!

image

image

image

image

image

We grabbed lunch at this Chinese stall and I was kinda staring at the vendors ‘cause they look kinda Filipino and I have a hunch they really are. I think they heard me and my auntie speaking Tagalog so they said “Ano po sa inyo?” (What’s your order?) and we eventually realized they were one of us. Hahaha!

image

image

I didn’t finish mine… It was too much :(

image

image

image

image

image

Bought russian dolls!

image

Bought this really scrumptious cupcake ehehe

image

I’ll update this post and take a picture of this really rad notebook I bought…


4 months ago on 05/26/14

Day I @ England (April 30, 2014 - May 1, 2014) 

So I traveled alone. My visa was under the type of “Unaccompanied child” so even though I am a minor I can travel alone. It was I think a 16 or 17-hour trip to Manchester and it hurt my butt real bad. The boredom wasn’t fatal as some of you might think since, of course, there are tellys, it even has games, podcasts, your fave series, movies, you name it! Hehe. I remember I watched This is Us, rewatched Secret Life of Walter Mitty, then watched Pirates of the Carribean: On Strangers Tide, and Carrie. Also watched series like Honey Boo Boo, Family Guy, etc. The food was not bad too, it kept on coming, not even a chance of being famished.

image

image

image

image

image

I love how they have lights up there when it’s night time =3=

image

Dubai International Airport

image

image

image

image

image

I forgot to take home the MNL - DXB menu but I got the DXB - MAN

image

My flight landed 12:30pm but I got out 1:30pm. I saw my auntie in an instant. We ate at Joe’s Kitchen

Croquet Monsieur 

image

image

image

This was when I was reminded that the Western part of the world have bigger servings compared to those in the Eastern side… I didn’t finish my fries lol (This was actually the time where I began to despise fries because I think they make my legs fat but during the trip I ate more than I expected because this was one of their staple food, and apparently they call it “chips”)

image

image

We got out of Manchester Airport and I felt really cold. The pilot even said it was a “fantastic weather” they are having now, even my uncle, too. But my insides didn’t feel too fantastic because I was shivering inside hahaha. I took lots of videos by this time thinking I could make this type of vlog of my tour. We then stopped by at Lidl’s and got fascinated by the different food they have that are either BIG or really small compared to where I’m from. It’s really different here heh

image

image

HOME SWEET HOME (well, their home not mine) 

image


4 months ago on 05/18/14

Trip to England 

So I went on a half-month trip to England and I don’t know where to start blogging about all of it. I told myself I’d do vlogs but I failed ugh well I guess since we go from one place to another. I made videos but not of me speaking, saying stuff like “Hi we’re here at bla bla bla”. So yeah I’ll try to create posts little by little, doing it in a 2-day pace. Wish me luck! 


tagged as: #personal
5 months ago on 04/25/14
Lol 이것 내 팬들인데요 ㅋㅋㅋ

Lol 이것 내 팬들인데요 ㅋㅋㅋ